Coronavirus en een reis naar Disneyland Paris

13468919

Reacties

  • Hoi allemaal,

    Goed om te horen dat de annuleringen correct worden afgehandeld. Disney heeft boekingen voor 2021 met de vroegboekvoordeel aanbieding geopend waarbij je tot 25% korting ontvangt + gratis ontbijt én diner via onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. Via onze links steun je tevens DiscoverTheMagic.nl in deze unieke situatie.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Even een vraag, ik heb de voucher ontvangen, maar hoe kan ik nu boeken met de voucher?
    Ik kwam tot de betaal pagina, maar dan moet ik (weer) akkoord gaan met de aanbetaling direct te betalen, die wil ik graag verrekenen met de voucher (en een beetje bijbetalen), kan dit op een later moment? ik durfde niet verder te klikken.
    Graag hoor ik of iemand dit weet.
    Groetjes San
  • Hoi @SanPin ,

    Een nieuw verblijf boeken met een voucher is vooralsnog alleen via de Disney reserveringslijn mogelijk. De verwachting is dat dit in de toekomst ook online kan, maar daar is op dit moment nog niets over bekend. Zodra wij meer informatie krijgen van Disney, laten we dat uiteraard hier weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @SanPin ,

    Een nieuw verblijf boeken met een voucher is vooralsnog alleen via de Disney reserveringslijn mogelijk. De verwachting is dat dit in de toekomst ook online kan, maar daar is op dit moment nog niets over bekend. Zodra wij meer informatie krijgen van Disney, laten we dat uiteraard hier weten.

    Groetjes,
    Lars

    Ah, dat is verhelderend, bedankt voor de reactie.
    Groetjes San
  • Hallo,
    Voor informatie over reserveringen na 15 juli wordt op de website van disneylandparis.com verwezen naar het telefoonnummer op de bevestigingsbrief. Op dit nummer (0900-0654) wordt via een bandje dezelfde info vermeld als op de website. Eurodisney is niet bereikbaar voor verdere vragen. Ik wil mijn bezoek verplaatsen naar een later moment maar vooraf wel weten of dit mogelijk is.
  • Hoi @hpa ,

    Als je een bestaand verblijf wilt wijzigen, vul dan het speciale online formulier in via: https://www.disneylandparis.com/nl-nl/contact. Disney neemt vervolgens contact met je op.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Als ik jou link volg en aangeef dat ik een boeking heb gemaakt voor na 15 juli krijg ik onderstaand bericht:

    Vooralsnog is jouw boeking bevestigd.

    We zullen per e-mail contact met je opnemen in het geval van een wijziging. Klik voor meer informatie op de volgende link

    Er verschijnt geen formulier.
  • Hoi @hpa ,

    Ik had over het feit heen gelezen dat jullie na 15 juli aankomen. Die aankomsten blijven gegarandeerd en kunnen alleen tegen betaling worden gewijzigd of geannuleerd onder de reguliere voorwaarden. Tip: Stuur Disney een privébericht via hun Facebook of Twitter accounts. Het online help team reageert doorgaans sneller.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik kreeg geen reaktie via Facebook. Wijzigingen of annuleringen zouden kostenloos gemaakt moeten kunnen worden maar er is geen mogelijkheid om dit naar Disneyland Parijs te communiceren.
  • Hoi @hpa ,

    Vervelend om te horen. Cast members die werken bij de reserveringslijn (CRO) gaan deze week weer aan de slag, dus het zou niet lang meer moeten duren voordat er weer gebeld kan worden. Probeer eind deze week nog eens te bellen.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij krijgen ons geld niet terug van onze boeking die deze week moest doorgaan (zouden 2 dagen geleden vertrokken zijn).

    Het enige dat we kunnen doen is de data verzetten, voor een nieuwe boeking, in hetzelfde hotel, vóór 3 juni 2021.
    Een voucher was ook onmogelijk, dan konden we eventueel nog wel een ander hotel, bv hier in Engeland, of zelfs België boeken als we mijn familie zouden bezoeken.

    Nutteloos voor ons dus.
    Onze passen vervallen 29 juni 2020, zelfs met verlenging van de gesloten dagen, halen we dat ook niet meer dit jaar.
    Vriend heeft 3 maanden al 500 € minder loon + komende maanden ook 300-500 € minder loon, dus we moeten elke cent 2x omdraaien momenteel.

    De kost van inkom tickets, Eurostar, treinen in de UK voor volgend jaar, is momenteel gewoon onmogelijk.

    De vraag:
    Zou het helpen, moest ik Kyriad zelf contacteren? Waarschijnlijk niet, maar ik probeer maar aan wat te denken.

    Een andere optie is, eind mei 2021 is hun contacteren door te zeggen "die data zijn nog altijd aan te passen, dus zoals je kan zien, geen nieuwe boeking meer", en dan hopen om ons geld alsnog terug te krijgen.
  • Vervelend om te horen, @moorhunhe . Ik zou zeker contact opnemen met Kyriad zelf. Niet geschoten is altijd mis. Wellicht kunnen zij iets voor jullie betekenen.

    In de eerste fase van heropening zal er een gewijzigd entertainmentprogramma worden gehanteerd, net als wat we al zagen bij de opening van Shanghai Disneyland en Hong Kong Disneyland, @Fantilussion1988 . Dit wordt naar verloop van tijd opgeschroefd naar het reguliere programma. In Shanghai werd bijvoorbeeld gestart zonder shows, maar binnen 3 weken waren alle shows (buiten en binnen) weer terug en ook de parade is inmiddels weer dagelijks te zien. Dit heeft even tijd nodig en dat is logisch, want ook Disney zal moeten wennen aan de nieuwe situatie. Beter voorzichtig beginnen en dan langzaam uitbreiden.

    Bekijk ons artikel over de social distancing maatregelen in Shanghai Disneyland met foto's & video's om een indicatie te krijgen van hoe de situatie in het begin voor Parijs zal zijn: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/social-distancing-disneyland-paris-shanghai-disney-parken

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben echt benieuwd wanneer disneyland parijs met een aankondiging komt. Ik heb een verblijf staan van 25 juli t/m 28 juli in newport bayclub.
    Tot nu toe heb ik het nog niet willen annuleren. Gewoon puur om toch even een weekendje weg te zijn ook al is het met maatregelen.
  • Ik dacht gelezen ergens dat er vandaag nieuws zou komen?
  • Ik ben ook wel benieuwd wanneer het terug open gaat en hoe het zal gaan met abonnees...

    Ik zie het in juli niet opengaan als je ziet dat het al efkes geleden gecommuniceerd is dat het in wdw terug open gaat op 11 juli.

    Ons abonnement vervalt op 1 juli, ik hoop toch nog enkele malen naar Disneyland te kunnen want wij gaan het voorlopig niet meer verlengen.
    Ik ga wachten tot de andere landen in de Studio's opengaan voor we abonnement nemen.
  • Ik las dat de bezoekerscapaciteit gereduceerd zou worden tot 12K per dag. Als mensen nu al reserveringen hebben staan voor eind juli/augustus dan lijkt mij dat die voorrang hebben op abonnes om te boeken.

    Mocht dat zo zijn dan is dat wel balen.
  • Ik las dat de bezoekerscapaciteit gereduceerd zou worden tot 12K per dag. Als mensen nu al reserveringen hebben staan voor eind juli/augustus dan lijkt mij dat die voorrang hebben op abonnes om te boeken.

    Mocht dat zo zijn dan is dat wel balen.

    Maar ik las ergens dat ze maar één hotel gaan opendoen, dus ik denk dat ze dan nog veel arrangementen ook gaan annuleren? Want ze gaan nooit één hotel volledig vol laten lopen.

    Nu ja allemaal speculaties natuurlijk...
  • mieke zei:

    Ik las dat de bezoekerscapaciteit gereduceerd zou worden tot 12K per dag. Als mensen nu al reserveringen hebben staan voor eind juli/augustus dan lijkt mij dat die voorrang hebben op abonnes om te boeken.

    Mocht dat zo zijn dan is dat wel balen.

    Maar ik las ergens dat ze maar één hotel gaan opendoen, dus ik denk dat ze dan nog veel arrangementen ook gaan annuleren? Want ze gaan nooit één hotel volledig vol laten lopen.

    Nu ja allemaal speculaties natuurlijk...
    Haha ja inderdaad speculeren!
    Denk dat het Newport Bay zal worden (gezien de grote van het hotel).

    Afwachten maar.
  • En als ze in Parijs ook gaan doen dat je maar één park mag doen per dag, is het helemaal omzeep.
    Want in de studio's een dag vullen.... Wij zijn meestal hooguit 2 - 3 u in de studio's.
  • Hoi allemaal,

    Disney komt snel met meer duidelijkheid over de heropening van het resort. De verwachting is dat beide parken open zullen zijn en dat er in eerste instantie één hotel open gaat voor verblijfsgasten (Disney's Newport Bay Club). Dit in verband met gelimiteerde capaciteit in de parken. Vervolgens zullen de overige Disney hotels gefaseerd openen als de capaciteit omhoog gaat.

    Zodra wij officiële informatie ontvangen, laten we dat uiteraard direct weten via het forum, de website en onze social media kanalen.

    Groetjes,
    Lars
  • 15 juli Disney open!
  • 15 juli Disney open!

    ook zonet gezien maar nog geen verdere info jammer genoeg
  • mieke zei:

    15 juli Disney open!

    ook zonet gezien maar nog geen verdere info jammer genoeg
    Helaas niet over de reservering nee.
  • BREAKING: Disneyland Paris opent op 15 juli 2020 de parken en hotels! Lees alles over de maatregelen + openingsaanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels

    Let the magic begin!
  • Hoi allemaal,

    De speciale openingsaanbiedingen voor Disneyland Paris zijn nu beschikbaar! Ontvang tot 30% korting op je verblijf voor aankomsten vanaf 15 juli of ontvang tot 50% korting op losse tickets en steun DiscoverTheMagic.nl via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    #HetIsTijdVoorMagic

    Groetjes,
    Lars
  • Ik hoop dat de openingstijden voor in elk geval hotelgasten wel wat veruimd gaan worden.
    19:00 sluiten is wel erg vroeg. Wat moet je dan als hotelgast de hele avond gaan doen?
  • Ik hoop dat de openingstijden voor in elk geval hotelgasten wel wat veruimd gaan worden.
    19:00 sluiten is wel erg vroeg. Wat moet je dan als hotelgast de hele avond gaan doen?

    Het Disneyland Park sluit om 20:00 uur en het Walt Disney Studios Park om 19:00 uur. Vervolgens blijft Disney Village opent tot 00:00 uur om te shoppen, te dineren en te drinken. Daarnaast is er iedere ochtend Extra Magic Time voor hotelgasten in beide parken. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik hoop dat de openingstijden voor in elk geval hotelgasten wel wat veruimd gaan worden.
    19:00 sluiten is wel erg vroeg. Wat moet je dan als hotelgast de hele avond gaan doen?

    Het Disneyland Park sluit om 20:00 uur en het Walt Disney Studios Park om 19:00 uur. Vervolgens blijft Disney Village opent tot 00:00 uur om te shoppen, te dineren en te drinken. Daarnaast is er iedere ochtend Extra Magic Time voor hotelgasten in beide parken. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneyland-paris-opent-15-juli-2020-parken-hotels

    Groetjes,
    Lars
    Ah super.. bedankt voor de info.
    Waarschijnlijk had ik de verkeerde link opgeslagen van deze site: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/wanneer-gaat-disneyland-paris-euro-disney-weer-open

    Daar staat nog 19:00.

    Vandaar dat ik daar vanuit ging.

    Dat disney village vervolgens ook nog openblijft tot 00:00 is ook super.

    Zie het gelijk al weer een stuk beter zitten, haha. Heb er ondanks de maatregelen toch wel zin in 25 juli
  • Hoi @airwolf83 ,

    Goed gezien! De informatie op die pagina was nog niet aangepast, want Disney heeft de openingstijden na publicatie verlengd. Eerst was het plan 19:00 uur Disneyland Park en 18:00 uur Walt Disney Studios Park, maar dat is gewijzigd. We hebben de informatie inmiddels geactualiseerd. Dank voor de feedback!

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.