Privilege tickets

2456712

Reacties

  • Ah, dus toch wel. Er staat op de site inderdaad ook dat dat wel kan. Mooi, scheelt hopelijk weer wat drukte :-)
  • Ik lees dat de emt van 8:30-9:30 is, terwijl het park om10:00u open gaat. Betekent dat dat er tussen 9:30u en 10:00u geen parkentree mogelijk is?
  • Hoi @hofpet ,

    Jawel, maar dit is typisch Franse communicatie ;-) De uitleg: EMT is in principe van 08:00 tot 10:00 uur waarbij alleen het park om 08:00 uur open gaat en de attracties en meet & greets vanaf 08:30 uur. Vanaf 09:30 uur mogen ook dagjesmensen de parken in, maar worden ze (alleen in het Disneyland Park) op Central Plaza tegengehouden. Daar mogen zij pas vanaf 10:00 uur naar de landen. In het Studios Park mogen alle bezoekers vanaf 09:30 uur in de rij gaan staan bij een attractie.

    Groetjes,
    Lars
  • Ah, dat had ik nooit zelf bedacht ?. Dank voor de heldere uitleg!
  • Kunnen we op de dag dat we de jaarkaarten ophalen (vandaag dus) ook al gratis parkeren? Of kost het dan 30,- om bij de kassa’s te kunnen komen?
  • Hoi @hofpet ,

    Alleen als je de jaarkaart op voorhand online hebt aangeschaft als E-voucher zit parkeren ook op de eerste dag erbij inbegrepen (alleen bij Magic Flex, Magic Plus en Infinity). In alle andere gevallen betaal je de reguliere prijs voor het parkeren.

    Groetjes,
    Lars
  • Bij partnerhotels of hotels buiten het resort kun je vaak gratis parkeren en dan de shuttlebus of de trein nemen naar Disney. ;-)
  • privilegetickets voor je gezelschap wil halen kan je dat dan voor gelijk voor 2 dgn doen?
  • Nee, dat kan alleen voor de dag zelf, op de dag zelf.
  • december 2019 aangepast
    Ik lees op de website van Disney:

    “Privilegetickets voor 1 dag / 2 parken om je vrienden uit te nodigen(10)€39 tot 10 tickets (tarief geldig van 7 november 2019 t/m 1 april 2020).”

    Eerder waren dat er 20.
    Blijkbaar nieuwe voorwaarden?
    Op de website onderaan staan wel nog de oude voorwaarden.

    -update-

    Op de Franstalige website staat het wel goed.

    Misverstand / foutje op de website dus.
  • Op 22 febr. Koop ik een jaarkaart, magic plus, kan ik dan tickets voor 23 febr. Gelijk kopen?
    Harry
  • Hoi @Veth65 ,

    Dat kan inderdaad. De Privilege tickets als onderdeel van een Magic Plus of Infinity jaarkaart kunnen direct worden aangeschaft bij de kassa's van beide parken. Bestel je jaarkaart eenvoudig als E-voucher online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Hiermee kun je direct het Disneyland Park binnen en hoef je niet twee keer in de rij te staan. De voucher kan bij Bureau Passeport Annuel worden omgewisseld voor de definitieve jaarkaart. Vervolgens kun je de Privilege tickets aanschaffen.

    Groetjes,
    Lars
  • Verder in het jaar wil de buurman naar dnp, kan ik dan mijn jaarkaart aan hem geven?
    Nog eenvraag, nu wil ik zelf in december in hotel overnachten, krijg ik dan korting ivm jaarpas?
  • Hoi @Veth65 ,

    Nee, jaarkaarten zijn persoonlijke documenten en mogen niet door andere worden gebruikt. Misbruik kan resulteren in het blokkeren van de jaarkaart.

    Jaarkaartkorting op overnachtingen in de Disney hotels is op te vragen en te reserveren via de Disney reserveringslijn (alleen telefonisch). Vergelijk deze prijzen ook altijd met de 'room only' aanbiedingen via de handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Kies vervolgens de voordeligste optie.

    Groetjes,
    Lars
  • Als ik de link gebruik kom ik de datum tegen tot nov 2019, ik wil graag di jaar magical pas kopen, dan ik dan nog wel extra toegangskaarten kopen?
  • Hoi @Veth65 ,

    De Privilege tickets voor Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders zijn gewoon beschikbaar; in ieder geval voor jaarkaarten die vóór april 2020 worden aangeschaft. De informatie op de website van Disney is nog niet aangepast. De verwachting is dat de tickets ook vanaf april 2020 beschikbaar blijven.

    Groetjes,
    Lars
  • Oké, wat is wijsheid. Mijn dochter gaat met een vriendin naar Disney. Mijn dochter wil een jaarkaart kopen (magic plus) en dan wil zij voor de vriendin een privilege kaart kopen. Ze komen op zondag pas rond half 8 in de avond aan dus dan zijn kassa's en bpa al dicht. Ze vinden het echter niet leuk dat eerst mijn dochter alleen naar binnen moet om haar jaarkaart te regelen om daarna buiten pas weer een privilegekaartje te kopen. Op 23 maart zullen ze voor het eerst naar binnen gaan. Is het dan toch het handigst om bij een kassa van Studio's haar email voucher om te zetten?
  • Hoi @Mierik ,

    Ja, dat is inderdaad het handigst om dit direct bij de loketten voor jaarkaarthouders bij het Walt Disney Studios Park te doen. Hier kan in één keer de E-voucher (eenvoudig online te bestellen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris) omgezet worden naar een definitieve jaarkaart én een Privilege ticket worden aangeschaft.

    Groetjes,
    Lars
  • En weet iemand welke kassa je dan moet hebben en hoe laat die open gaan?
  • Mierik zei:

    En weet iemand welke kassa je dan moet hebben en hoe laat die open gaan?

    De meest rechter loketten (naast de reguliere kassa's) zijn voor jaarkaarthouders. Naast de Storage Service.
  • Lars zei:

    Mierik zei:

    En weet iemand welke kassa je dan moet hebben en hoe laat die open gaan?

    De meest rechter loketten (naast de reguliere kassa's) zijn voor jaarkaarthouders. Naast de Storage Service.
    En kan je hier dan meteen om half 9 terecht?
  • Jazeker!
  • Ik snap dat de heropening een groot ding is en ben blij dat ze überhaupt weer open gaan... maar de procedure om privilege tickets (kaartjes met korting dus voor €39 of €45 pp via iemand met een jaarkaart) te kopen door te moeten bellen? Dat maken ze zowel voor de klant als voor henzelf wel erg ingewikkeld!

    Voor kaarten met 20% korting hebben ze wel een speciale kassa open!

    Dus op 1 juli:
    - met moeite een drietal dagen via de site reserveren voor iedereen met een jaarpas
    - bellen en hopen dat je uberhaupt iemand aan de telefoon krijgt, en als dat lukt heel erg hopen dat er nog privilege tickets zijn voor de data die je gereserveerd hebt voor de jaarpas houders
    - begeleiderspassen voor 2 personen uit ons gezin reserveren... geen idee nog hoe dat in zijn werk gaat want daar is niet over gecommuniceerd.
  • wij zijn ook jaarpashouders (infinity).....en begrijpen ook best dat het een hele ingewikkelde heropening zal zijn.
    Al vind ik dat er toch een duidelijk richtlijn moet komen voor alle jaarpashouders.
    Gisteren konden wij zien tot hoelang onze infinity paspoorten geldig zijn(met de extra dagen erbij dus) maar wij probeerden dan ook de twee jaarpassen (magic plus) van onze kleinkinderen en dat lukte totaal niet steeds de melding naam komt niet overheen met het pasnummer??? PFFF
  • wij zijn ook jaarpashouders (infinity).....en begrijpen ook best dat het een hele ingewikkelde heropening zal zijn.
    Al vind ik dat er toch een duidelijk richtlijn moet komen voor alle jaarpashouders.
    Gisteren konden wij zien tot hoelang onze infinity paspoorten geldig zijn(met de extra dagen erbij dus) maar wij probeerden dan ook de twee jaarpassen (magic plus) van onze kleinkinderen en dat lukte totaal niet steeds de melding naam komt niet overheen met het pasnummer??? PFFF

    Ik heb die van mijn vader, ook MagicPlus, gewoon via dezelfde link kunnen checken. Misschien een foutje getypt? Of hebben de Fransen een verkeerde naam op de pas gezet? Had ik bij mijn eerste kaart, een typfout in de naam.
  • Ik kon gewoon mijn magic plus checken.
    Zou het ook handiger vinden als je online kan reserveren voor jaarpas, er een link ofzo was om dan ook gelijk een privilegeticket te kopen.
    Hoop ook dat je meerdere jaarkaartnummers kan invullen, en niet voor elke jaarpas overnieuw moet beginnen.
  • En dan moet je ook maar hopen dat de franse post niet te traag is, als je 2 weken vooraf moet reserveren. Hopelijk kan het langer vooraf, dat je wat meer tijd hebt.
  • Hoi allemaal,

    De Privilege tickets kunnen vanaf 8 juli 2020 telefonisch worden besteld, uiterlijk 15 dagen vóór gebruik. De tickets zijn gedateerd, dus er hoeft geen aparte reservering voor toegang worden gemaakt. De jaarkaarthouder zelf moet wél een reservering maken. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid.

    Groetjes,
    Lars
  • Nogmaals nagekeken en ook Disney heeft dit aangepast... het gaat om 15 werkdagen van tevoren, dus 3 weken!!!
  • Schandalig echt.
    Ze kunnen ze online verkopen en klaarleggen (zodat ze ID check kunnen doen)

    Nog belachelijker is dat ze die reguliere tickets -20% wel verkopen maar privilege “gaat niet”.

    We wilden iemand meenemen, 40x gebeld maar je komt er niet door. Om dan nu te lezen dat het onmogelijk is (gezien de 15 dagen regel en de verkoop die later start)

    Dit is echt weer zo typisch DLP hé. Totaal onlogisch.

    Maar goed.. ik denk dat later gaan sowieso leuker is want dan is er ook meer mogelijk qua entertainment.

    De reacties op social media zijn niet mals toch, dit is echt een flater.
Log In of Registreer om te reageren.